dimarts, 7 de maig del 2013

El nostre peixet Kikle!

Sabeu què? A l'aula dels peixets, des d'ahir, hi tenim una cosa nova! Estem molt contents perquè tenim un peixet de veritat!

Us el volem presentar. Aquest peixet es diu Kikle! És un nom una mica complicat, però que ens hem inventat els nens i nenes de l'aula de 2 a 3 anys.






I sabeu què? Hem dit moltes coses interessants sobre el Kikle. Voleu saber què hem dit?


ADRIÀ: - Mira, aquest peixet es mou!
              - Mossega?
             - No troba menjar...

FERRAN: - Tenim un peix sol.
                 - És de veritat aquest peix? Com és que és de veritat?
                - Ha vingut a la classe perquè vol nedar i aquí tenim aigua!
                - El podem posar en una bassa.
                - Al terra hi ha pedres.
               - Jo a casa tinc cacauets per donar-li al peixet.

ALBA: - Per què fa així amb la boca? Menja aigua!
            - Per què hi has posat molta aigua?
            - Mou les ales!
            - Quan s'estovi, el trauras de l'aigua i el posaras amb el Nemo?
            - Fa bombolles!

ZAID: - Un peix!



MARC: - Vol sortir...
             - Això que té el peix sembla un gelat!
             - Mira! S'ha ficat al damunt de les pedres!
             - Si no hi ha menjar... pedres!
             - Doncs jo tinc truita de patates pel peixet!

BOGDAN: - Un peix que neda!

GABRIEL: - Mira quin peix!
                  - Peix peixet, de la canya, de la canya... peix, peixet, de la canya al sarronet!

BIEL: - Peix!
          - Neda...
          -  Beu aigua.



MARINA: - El Nemo!
                 - El portem a la classe dels peixets.

ONA: - El peix neda per l'aigua.
          - Aquest no és el Nemo!
          - Té pedres i també té fulles.
          - Jo a casa tinc menjar pel peix.

PAULA: - Jo tinc menjar pel peix. Jo tinc una caixa així, plena.
              - També té un arbre.
              - Fa petons!
              - Li donarem patates perque no es mori.

JAN: - Puja cap a dalt i no pot!



Doncs aquest ha sigut el nostre primer contacte amb el Kikle. Ja us anirem explicant com el cuidem!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada